Praeitą savaitę dar kartą buvo išniekinta Šv. Petro bazilika Vatikane (pirmasis, dar baisesnis atvejis buvo pagoniškos Pačamamos dievybės joje demonstravimas) – leidžiant į ją įeiti homoseksualų elgesį propaguojančiai asmenų grupei su visą LGBT ideologinį judėjimą reprezentuojančia simbolika, tame tarpe – ir LGBT spalvomis išmargintu kryžiumi. Apie LGBT bendruomenei laikytas Mišias Il Gesu bažnyčioje rugsėjo 6 d. (kurioje yra palaidotas Lietuvos kardinolas Jurgis Radvila) pranešė ir Laikmetis.lt, o jų Facebooke įrašą komentuojantys lankytojai nesuprato, ar tie LGBT asmenys yra kovojantys su savo yda, ar atvirkščiai – ją propaguojantys. Kai kurie citavo netgi katekizmą, kuris ragina nepasmerkti polinkį į homoseksualumą turinčių asmenų.
Visų pirma, kun. James Martin S.J., jėzuitas, jau daugelį metų visais įmanomais būdais skleidžia eretiškas pažiūras, siekdamas normalizuoti homoseksualius santykius ir pakeisti Bažnyčios mokymą. Globaliame technologijų pasaulyje atstumai išnyksta, tad kun. James Martin yra 2021 m. skaitęs paskaitą ir lietuviams – Vytauto Didžiojo universiteto sielovados komandos kvietimu. Kam kviesti skaityti paskaitą kunigą, kurio eretiškos pažiūros yra gerai žinomos? Atsakymas, manau, aiškus. Galbūt, naujoji komanda bus kitokia. Tuo metu Laikmetyje T. Viluckas, jo vyr. redaktorius, paskelbė tikrai gerą straipsnį apie įvykusią paskaitą, kaip ir apie ankstesnę kunigo veiklą.
Sakoma, geriau vieną kartą pamatyti, nei tūkstantį kartų išgirsti. Tad užtenka pažvelgti į šias Dianos Montagne paskelbtas nuotraukas, kad įsitikintume tuo, jog tie žmonės net negalvoja apie jokią pagarbą Katalikų Bažnyčiai ir sutinka būti jos dalimi tik su viena sąlyga – jei Bažnyčia priims jų nuodėmingą elgesį kaip gerą. Štai vienas jų užsidėjęs maišelį / kuprinę, ant kurios angliškai užrašytas keiksmažodis „F*CK THE RULES“. Nuo vertimo į lietuvių kalbą susilaikysime.
Taigi tie žmonės atėjo čia pasižymėti savo teritoriją ir parodyti Katalikų Bažnyčiai jos doktrinos vietą vienoje svarbiausių jos bazilikų. Apie tokius liaudies išmintis byloja: „Įleisk kiaulę į bažnyčią, tai ir ant altoriaus užlips.“
Mieli tikėjimo broliai ir seserys, situacija Bažnyčioje yra prasta, ir jau seniai. Sesuo Laima Rankelytė Facebook įrašo komentare pateikė nuorodą į kard. J. Ratzingerio (būsimo pop. Benedikto XVI) parengtą ir pop. Jono Pauliaus II patvirtintą laišką Katalikų Bažnyčios vyskupams dėl homoseksualių asmenų pastoracijos, parašytą dar 1986 m., taigi – prieš keturiasdešimt metų.
Joje yra tokios bloga lemiančios eilutės:
8. [,,,] Vis dėlto šiandien vis daugiau žmonių, net ir Bažnyčioje, daro stiprų spaudimą, kad ji pripažintų homoseksualumo būseną, tarsi tai nebūtų netvarkingas dalykas, ir įteisintų homoseksualinius aktus. Tokią poziciją palaikantys Bažnyčios nariai dažnai glaudžiai bendrauja su panašiai mąstančiais nepriklausančiais Bažnyčiai žmonėmis. Pastarųjų žmonių supratimas prieštarauja tiesai apie žmogų, kuri iki galo atskleista Kristaus slėpinyje.[...]
9. Pačioje Bažnyčioje yra susiformavusi tendencija, kurią sudaro įvairiai pasivadinusios spaudimo grupės. Taip siekiama sudaryti įspūdį, kad yra atstovaujama visiems homoseksualams katalikams. Tačiau jos šalininkai daugiausiai yra tie asmenys, kurie arba ignoruoja Bažnyčios mokymą, arba siekia kaip nors jį griauti. Taip po katalikiškumo ženklu stengiamasi suburti tuos homoseksualus, kurie neketina atsisakyti savo homoseksualaus elgesio. Viena iš naudojamų taktikų yra pareiškimai protestuojančiu tonu, esą bet kuri homoseksualių žmonių, jų veiklos ar gyvenimo būdo kritika arba išlygos paprasčiausiai yra įvairios neteisėtos diskriminacijos formos. (paryškinta mano)
Šis klaidingas atstovavimas LGBT ideologijai plaukia iš šiuo metu Bažnyčią kamuojančios modernizmo erezijos, kuri yra visų erezijų rinkinys. Jau 1907 m. enciklikoje Pascendi Dominici Gregis pop. šv. Pijus X apie vidinių priešų pavojų perspėja panašiais žodžiais:
Šio reikalo atžvilgiu turime veikti neatidėliotinai, ypač todėl, kad klaidos šalininkų yra ne tik tarp atvirų Bažnyčios priešų, bet ir pačioje Bažnyčios širdyje, o tai ypač baugina ir šitai reikia laikyti smerktinu. Ir tuo labiau jie yra žalingi, juo mažiau atviri. Turime omeny, garbingieji Broliai, daugelį tų, kurie priklauso katalikams pasauliečiams ir net pačiam kunigystės luomui, o tai dar labiau liūdina. Paveikti klaidingo uolumo dėl Bažnyčios, neturėdami tvirtos filosofinės ir teologinės atramos, maža to, kiaurai persmelkti Bažnyčios priešų skleidžiamo nuodingo mokymo ir neturintys jokio padorumo jausmo, jie dedasi Bažnyčios reformatoriais ir sustoję į atakuojančias gretas vis aršiau puola visa, kas yra švenčiausia Kristaus darbe, neišskiriant net Dieviškojo Atpirkėjo Asmens, kurį jie su šventvagišku įžūlumu pažemina iki paprasto ir eilinio žmogaus. (paryškinta mano)
O ką gi šiuo klausimu sako paskutinių laikų popiežiai, velionis pop. Pranciškus ir jį pakeitęs Leonas XIV? Yra žinoma, kad pop. Pranciškus savo aplinkoje laikė ne vieną žinomą dvasininką homoseksualą, iš kurių žymiausias yra Theodoras McCarrickas, daug metų seksualiai išnaudojęs savo klierikus, o pop. Pranciškus tai dangstė. Daugelį tų dvasininkų pop. Pranciškus skyrė į aukštas pareigas. Kun. James Martin S.J. taip pat ne kartą gyrėsi pop. Pranciškaus palaikymu jo LGBT „apaštalavimui“.
Popiežius Leonas XIV ką tik atšventė pirmąsias 100-ą savo pontifikato dienų, tad apie jo poziciją pasakyti kol kas galime nedaug. Kol kas galime spręsti tik iš kai kurių neraminančių jo veiksmų – prieš minėtą „piligrimystę“ jis suteikė audienciją kun. James Martin S.J. (kas, neabejotinai, yra palankumo ženklas ir pastarasis viešai tuo gyrėsi), šiek tiek anksčiau privačioje, neskelbtoje audiencijoje priėmė taip pat skandalingą vienuolę aktyvistę Lucia Caram, kuri viešai pasisako už homoseksualias partnerystes ir aborto galimybę. Taip pat šiomis dienomis pop. Leonas vadovauti Vatikano dailės akademijai paskyrė moterį, kuri yra pagarsėjusi savo palankiomis pažiūromis homoseksualiems santykiams, ne kartą rengusi tuos santykius atvaizduojančias foto parodas, aukštinusi naktinių klubų „kultūrą“.
Šią apžvalgą, kad neliktų abejonių dėl Bažnyčios mokymo, užbaikime pacituodami ir įsimindami šią vietą iš šv. Pauliaus laiško:
Štai kodėl Dievas paliko juos gėdingų aistrų valiai. Jų moteriškės prigimtinius santykius pakeitė priešingais prigimčiai. Panašiai ir vyriškiai, pametę prigimtinius santykius su moterimis, užsidegė geiduliais vienas kitam, ištvirkavo vyrai su vyrais, ir jiems būdavo jais pačiais už iškrypimą vertai atmonijama. (Rom 1, 26-27)